Boxu Drive niet bereikbaar (Opgelost)
  • Prioriteit - Kritisch
  • Beïnvloedingen Systeem - Boxu Drive
  • Op dit moment is Boxu Drive niet toegankelijk.

    Onze engineers zijn op de hoogte van dit probleem en zijn bezig met een oplossing.

  • Datum - 06/08/2020 10:20
  • Laatste update - 06/08/2020 10:50
Geplande upgrade Boxu Drive (Opgelost)
  • Prioriteit - Gemiddeld
  • Wij zullen zondag 29 maart 2020 tussen 23.00 en 02.00 uur een upgrade gaan uitvoeren op de Boxu Drive omgeving.

    Houd u er rekening mee dat gedurende de upgrade een onderbreking is van de dienstverlening.

    Indien u hier vragen over heeft dan willen wij u vragen om een ticket aan te maken.

    ---
    Dutch Cloud Group

  • Datum - 29/03/2020 23:00 - 30/03/2020 02:00
  • Laatste update - 07/06/2020 12:55
Boxu Drive Onderhoudsmodus (Opgelost)
  • Prioriteit - Hoog
  • Op dit moment is de Boxu Drive server niet beschikbaar.

    Wij zijn bezig met het herstellen van de verbinding maar hebben nog geen eind tijd.

    Zodra de omgeving weer beschikbaar is zullen wij dit uiteraard direct melden.

  • Datum - 12/01/2020 14:55 - 13/01/2020 01:00
  • Laatste update - 23/01/2020 19:17
Upgrade Boxu Drive omgeving (Opgelost)
  • Prioriteit - Hoog
  • Ontwikkeling staat bij Boxu niet stil.

    Boxu zal een upgrade uitvoeren van de Boxu Drive omgeving.
    Hiermee worden verdere verbeteringen toegevoegd met daarbij ook weer een scala aan nieuwe mogelijkheden. 

    De upgrade zal uitgevoerd worden op:

    Zondag 24 november tussen 23.00 uur en 01.00 uur

    Binnen deze periode zal er geen synchronisatie plaats vinden en is de Boxu Drive portal niet beschikbaar.

    Heeft u nog een vraag over de upgrade, maakt u dan een ticket aan via onze DCG Portal?. Wij zullen uw vraag dan z.s.m. beantwoorden.

  • Datum - 24/11/2019 11:00 - 25/11/2019 13:00
  • Laatste update - 25/11/2019 00:23
Zimbra01 mailbox niet zichtbaar (Opgelost)
  • Prioriteit - Hoog
  • Wij zijn op de hoogte van de volgende issue:

    Op dit moment is er een probleem met de Zimbra store.
    Hierdoor lijkt  het dat de inhoud van uw email account verdwenen is.

    Wij zijn bezig met het herstellen van de store, zodra deze weer live is zal de inhoud van uw mailbox weer zichtbaar zijn.

    Update volgt


    00:50 Langzaam maar zeker zijn de mailboxen weer zichtbaar.
    Het herstellen van de store neemt meer tijd in beslag dan gehoopt.

    Wij houden u op de hoogte.


    03:15 Mailboxen zijn weer volledig beschikbaar.

  • Datum - 07/09/2019 23:18 - 08/09/2019 03:15
  • Laatste update - 08/09/2019 09:25
Verstoring E-mail server (Opgelost)
  • Prioriteit - Kritisch
  • Op dit moment is er een verstoring bekend van de zimbra01 server.

    Wij zijn bezig met onderzoek en houden u op de hoogte.


    22:38 uur

    Op dit moment is er nog geen update, onderzoek loopt nog.


    Alle services zijn hersteld.

    Oorzaak lag bij externe core switches.
    Deze zijn hersteld met een eerdere firmware en er wordt onderzocht hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.

  • Datum - 31/08/2019 21:56 - 31/08/2019 11:37
  • Laatste update - 31/08/2019 23:37
Upgrade Boxu Cloud nl-pub01 server (Opgelost)
  • Prioriteit - Gemiddeld
  • Wij zullen zaterdag 9 maart 2019 op Boxu Cloud een upgrade uitvoeren.
    Hierdoor is de omgeving vanaf 23.00 uur tot ongeveer 02.00 uur niet beschikbaar. 

    Na de upgrade zullen wij de omgeving weer beschikbaar maken. 

    Wanneer je vragen hebt over de upgrade willen wij je vragen om een ticket aan te maken.
    Onze medewerkers zullen deze dan spoedig beantwoorden.

  • Datum - 09/03/2019 23:00 - 10/03/2019 02:00
  • Laatste update - 24/06/2019 12:14
Boxu Cloud momenteel niet bereikbaar (Opgelost)
  • Prioriteit - Hoog
  • Beïnvloedingen Server - nl-host01.dutchcg.nl
  • Op dit moment is de nl-pub01.boxucloud.nl server niet bereikbaar.
    Deze verstoring komt door een spoed aanpassing in de NGINX webservers.

    Wij houden je middels deze pagina op de hoogte van de voortgang

    update

    06-03-2019 - 00:34

    We hebben de NGINX hersteld en alles is weer beschikbaar.
    Wanneer er toch een probleem is willen wij je vragen om hiervoor een ticket aan te maken zodat een medewerker je kan helpen.

  • Datum - 05/03/2019 22:24 - 05/03/2019 00:00
  • Laatste update - 22/05/2019 13:51
Planned Updates Boxu Cloud Public (Opgelost)
  • Prioriteit - Gemiddeld
  • We will execute maintenace on the Boxu Cloud environment between 29-12-2018 23:00 and 30-12-2018 05:00

    Within this timeframe the Boxu Cloud environment will be unavailible .

  • Datum - 29/12/2018 23:00 - 14/01/2019 20:01
  • Laatste update - 07/12/2018 10:01