Mijn website en e-mail doet het niet meer

Mogelijk heeft uw hosting account meer verbruikt dan is toegestaan en is uw account daardoor automatisch op suspended gegaan.

U kunt binnen de DCG Portal bij uw hosting dienst eenvoudig zien of dit inderdaad het geval is.

Om weer gebruik te maken van de dienst kunt u deze upgraden naar een hoger pakket, wilt u liever ruimte vrij maken dan kunt u een ticket aanmaken. Wij zorgen dat uw account weer actief wordt gezet.

  • dcg hosting, overgebruik
Was dit antwoord nuttig? 1 gebruikers vonden dit artikel nuttig

Gerelateerde artikelen

Uitgaande e-mail server op een Apple iPhone en iPad

Wij hebben op iedere hosting server een serveradres ingesteld voor beveiligde e-mail verbinding...

Wat is het adres van Webmail?

Wij hebben het volgende adres beschikbaar gemaakt om gebruik te maken van Roundcube webmail...

Meer informatie over IMAP / POP3

Wij vertellen u graag meer over IMAP / POP3. IMAP is een e-mail protocol die vaak wordt geleverd...

Waar kan ik mijn hosting beheren?

Wanneer u inlogt op uw DCG account en gaat naar uw hosting dienst dan heeft u daar de beheer...

Wat zijn de gegevens voor mijn e-mail accounts?

Wanneer je e-mail accounts hebt aangemaakt dan kun je deze eenvoudig toevoegen in een email...